Vil du gerne få så meget ud af den tid du bruger på at arbejde som muligt? Så er du kommet til den helt rigtige artikel. I denne artikel vil vi gå dybden med 7 gode apps, som kan drastisk øge din produktivitet.
- Evernote er en vildt god app, som gør det muligt at samle dokumenter, tanker, og endda hele wordpress hjemmesider, i et flot layout som man kan få adgang til uanset hvor man befinder sig via appen eller internettet.
- Du kender højst sandsynligt Dropbox, og det er også den mest kendte når det gælder cloud-tjenester. I Dropbox kan du gennem alle dine dokumenter, tekster, osv, på deres online server, så du kan få adgang til dem fra hvilken som helst computer. Dokumenterne krypteres på Dropboxs servere, så de er sikre.
- Onereceipt er en genial app til dig som har en virksomhed. Med onereceipt kan du scanne kvitteringer direkte med din telefon og på den måde slippe for at skulle gemme på alle de irriterende kvitteringer du ellers er vant til at gemme. Endnu en fordel er også at du allerede i appen kan tagge kvitteringerne og gruppere dem, så det bliver super nemt når du skal hjem og bogføre.
- Wunderlist er den perfekt app til at lave en to-do liste i. Den kombinerer nemlig på bedste vis alle de bedste elementer af en effektiv to-do liste i den simple og flotte app. Derudover er der også indbygget chat-system, så man nemt kan kommunikere med andre, hvis man giver dem opgaver eller modtager opgaver af dem.
- Lastpass giver dig muligheden for at glemme alt om at skulle finde på 10 forskellige kodeord og huske dem alle sammen. Fordi vi har så mange ting vi skal logge ind på, ender mange også med at vælge en helt simpel kode fordi den er lettere at huske, men det øger så til gengæld sandsyndligheden for at blive hacket. Med Lastpass kan du genere kodeord, som er umulige at gætte og gemmes helt krypterede på dit cloud-drive.
- Mailbox er den perfekte app til dig, som modtager mails til flere forskellige mails og godt kunne tænke dig en god app at samle alle de mails du modtager et enkelt sted. Med Mailbox kan du modtage til mange forskellige mails og nemt få overbliv over alle de mails du modtager.
- Hootsuite er den perfekte app til dig, som tager dig af flere forskellige social medie profiler. Med hootsuite kan du nemlig have alle de forskellige profiler samlet et sted, lave opslaget inde i appen, og så automatisk dele dem ud til alle de forskellige profiler. Derudover kan du planlægge opslag, så du f.eks. hurtigt kan lave opslag til en hel måned.